Využívejte nástroje 21. století ve váš prospěch.
pro 21. století
Svět kolem nás se rychle mění a nové nástroje se zpřístupňují takřka každým dnem. Téměř na cokoliv už existuje nějaký šikovný program. Stačí ho jen najít. Otrocké práci odzvonilo a právě díky rozvinutým digitálním dovednostem může každý z nás pracovat rychleji, efektivněji, a přitom zároveň pohodlněji.
Jak si ale v té záplavě dostupných nástrojů vybrat ten správný?? A jak z nich dostat víc než jen základní funkce?
Přesně to se dozvíte v tomto kurzu, který je pro každého, kdo si přeje mít přehled o tom, jaké nástroje se mu na trhu nabízí a jejichž ovládání většina firem v dnešní době pokládá za samozřejmost.
22 hodin
ON-LINE Z POHODLÍ DOMOVA (připojení naživo s lektorem)
9 990,- Kč
Dotovaná cena od ÚP:
8191,- Kč
Nedotovaná cena (hradíte Vy): 1799,- Kč
82%příspěvěk od ÚP
18% hradíte jako samoplátce
25.1.2025 9:00 – 16:15
26.1.2025 9:00 – 16:00
15.2.2025 9:00 – 16:00
Přihlásit se můžete do: 25.12.2024
Z kurzu bude pořízen záznam na který se můžete podívat zpětně. Podmínkou ÚP je, abyste byli online připojeni minimálně 16 hodin živě s lektorem.
KONKRÉTNÍ NÁPLŇ DNÍ:
Den 1: Digitální gramotnost, hygiena a bezpečnost + Komunikace v on-line prostoru
Blok 1: Digitální gramotnost, hygiena a bezpečnost v kyberprostoru
- 09:00–10:30
- Úvod do kurzu, očekávání účastníků
- Základní pojmy a nástroje
- Běžné nástrahy a pasti
Blok 2
- 10:45–12:15
- Hygiena při používání digitálních nástrojů
- Nastavení programů a notifikací
Blok 3: Komunikace v on-line prostoru
- 13:00–14:30
- E-mailoví poskytovatelé a organizace pošty
- Chatovací aplikace
Blok 4
- 14:45–16:15
- Videohovory bez komplikací
- 5 vychytávek pro efektivnější online schůzky
KONKRÉTNÍ NÁPLŇ DNÍ:
Den 2: Organizace času, úkolů a souborů
Blok 1: Organizace času a úkolů
- 09:00–10:30
- Jak si vybrat a utřídit kalendář
- 5 tipů pro efektivní To Do listy
Blok 2
- 10:45–12:15
- Úvod do Trella
- Notion: efektivní organizace poznámek
Blok 3: Organizace souborů a vizualizace projektů
- 12:45–14:15
- Miro: tvorba vizuálních projektových plánů
- Google Drive: správa a sdílení souborů
Blok 4
- 14:30–16:00
- Kombinace nástrojů pro optimální workflow
- Praktické cvičení: Organizace reálného projektu
Den 3: Tvorba souborů a týmová spolupráce
Blok 1: Týmová spolupráce v Google Workspace
- 09:00–10:30
- Google Docs a Sheets
- Google Slides
Blok 2
- 10:45–12:15
- Google Forms a Google Keep
- Praktické cvičení: Simulace týmové spolupráce
Blok 3: Tvorba vizuálních materiálů
- 12:45–14:15
- Canva: základy tvorby grafiky
- Pokročilé funkce v Canvě
Blok 4
- 14:30–16:00
- Praktické cvičení: Vytvoření prezentace pro týmový projekt
- Shrnutí kurzu, diskuze a zpětná vazba
pomocí státní dotace
Přihlásit se může kdokoliv, kdo se chce naučit digitální dovednosti a zvýšit tak svoji šanci uplatnit se na trhu práce: Mezi podmínky patří nutnost se připojit naživo (účast naživo alespoň 80 % celého kurzu ze stejného e-mailového účtu). Zhlédnutí ze záznamu se nepočítá.
Celé znění podmínek pro získání dotace zde.
Pokud tyto podmínky nesplníte, Úřad práce příspěvek neuhradí a celou cenu kurzu si hradíte sami. V opačném případě po úspěšném ukončení kurzu vzdělavatel vystaví Potvrzení o absolvováni kurzu, které můžete uplatnit ve svém CV a online prezentaci.
Přihlaste se přes vaši datovou schránku fyzické osoby anebo přes bankovní identitu. Žádost schválí vzdělavatel a poté čekáme na schválení ze strany Úřadu práce.
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY
a odpovědi na ně
Spoluúčast žadatele je 18% z celkové částky z kurzu. 82% ceny kurzu hradí za Vás Úřad práce.
Čím dříve, tím lépe. Nejpozději však 30 dní před začátkem kurzu (například když kurz začíná 2.11.2024, přihlášky musí být podány do 1.10.2024.)
22 hodin, konkrétně rozdělených do několika bloků.
Ano, v případě, že si nevíte rady nebo e-shop ministerstva správně nefunguje, kontaktujte mě prostřednictvím e-mailu: kontakt@petrabencova.cz. Nebo mi zavolejte, pokud si nejste jisti, jestli je kurz vhodný pro Vás.
Občas se stává, že má systém výpadek, zkuste se přihlásit později. Ověřte také, zdali se přihlašujete z datové schránky fyzické osoby (z DS osoby podnikající to nepůjde). Někdy se žadatelům nedaří přihlásit ze zařízení Apple, zkuste vymazat cookies anebo použijte jiný prohlížeč (Chrome).
V případě, že je kurz částečně hrazen přes ÚP, je nutné uhradit zálohovou fakturu před začátkem kurzu (18% ceny). Poté jsou žadatelé zapsáni na listinu přijatých studentů.
Kurz je vhodný pro všechny, kteří nechtějí zůstat pozadu v uplatnitelnosti na trhu práce. Pojďte se učit nové digitální dovednosti s radostí.
Lektorka Gabriela Šiller, rozvíjí dospělé už 8 let prostřednictvím kurzů, workshopů a webinářů. Většinu svého podnikání provozuje a řídí online. Její vášní jsou digitální nástroje a hledání cest, jak si každodenní rutinu a vlastní seberozvoj udělat jednodušší a efektivnější, aby vás nebrzdila zbytečná operativa a mohli jste se naplno věnovat svému kreativnímu procesu.
Jejími hlavními hodnotami je hands on přístup a aktivní učení, kdy si účastníci školení mají možnosti programy opravdu osahat a zkoušet všechny tipy rovnou aplikovat prakticky. Gabriela podporuje u svých studentů hravost a zvídavost a zakládá si na bezpečném prostředí. Žádná otázka není hloupá.